Me manche tu (Alessio): testo-video

Undici-Volte-Amore.jpg

Me manche tu, è una nuova canzone del cantautore napoletano Alessio all’anagrafe Gaetano Carluccio feat. Rosina De Vivo.

L’inedito è tratto dall’ottavo prodotto discografico in carriera intitolato Undici Volte Amore, disco rilasciato il 9 maggio 2012 sotto etichetta Zeus Record.

Dopo il salto, troviamo il video per ascoltare l’audio di questo pezzo, condito dal relativo testo completo.

Video Me manche tu – Alessio featuring Rosina De Vivo


Testo Me manche tu

Alessio :
Che te succer pecche’ staje tremman, te piccecate nata vot..
si..si venut pe fà pac, o chiamm subit..

Rosina :
Nun o’ chiammà ca nun me import e nient…rivoglio indietro il vero amore..o saj ca nun o’ vogl ben me manche tu..

Alessio :
E’ tardi aret nun se po turnà..

Rosina :
Io voglio ancora te ti amo..

Alessio :
Furniscele te vo ben..e nun sbaglia’..a storia nostra ormai è fernut..

Rosina :
Te voglj bene e nun me ne caccia..cu te voglj fà ammor!

Alessio :
Ma si pazz nun fà scem… ferma le tue mani che te staj spugliann a fà..e pe me comm nu frat..e cu te stasera nun putesse maje sbaglia..nun u facc stu peccat

Rosina :
Insieme a iss ormai è fernut..nun prov cchiu nient..chesta storia adda finì..pecchè a quand me lassat dopp e te e nisciune maj so stat nnamurat..voglj bene ancor a te..

Alessio :
Cu iss nun tira maj mettere a fà ammor..sapenn ca’ cu me tu ce teniv ancor..

Rosina :
Agg sbagliat ma nun se cumman o’ core..chill tu o saje ca nun vuo senter ragione..

Alessio :
Basta nun m accarezzà chell ca tu circ ij nun t pozz rà..
….
Tu si na storia ca agg scritt fine pe te nun prov nient cchiù..iss ca mor pe st’ammor..nun o’ vuo cchiù..

Rosina :
t’annascunne aret a sti parole ma sij bugiard nun te crer..sij ric vaij e ce tien ancor..tu sei uno stupido..

Alessio :
Nun te lassav sij vulev a te…

Rosina :
E’ tutta colpa del tuo orgoglio..

Alessio :
Inutile che circ e me vasà..tant te sbaglie nun te voglj..

Rosina :
Te preg ammor mij fatte tuccà..famme felic ancor!

Alessio :
Ma si pazz nun fà scem… ferma le tue mani che te staj spugliann a fà..e pe me comm nu frat..e cu te stasera nun putesse maje sbaglia..nun u facc stu peccat

Rosina :
Insieme a iss ormai è fernut..nun prov cchiu nient..chesta storia adda finì..pecchè a quand me lassat dopp e te e nisciune maj so stat nnamurat..voglj bene ancor a te..

Alessio :
Cu iss nun tira maj mettere a fà ammor..sapenn ca’ cu me tu ce teniv ancor..

Rosina :
Agg sbagliat ma nun se cumman o’ core..chill tu o saje ca nun vuo senter ragione..

Alessio :
Basta nun m accarezzà chell ca tu circ ij nun t pozz rà..nun t pozz rà…

Me manche tu (Alessio): testo-videoultima modifica: 2012-06-29T10:26:45+02:00da alfonsoclaps